2010. január 7., csütörtök

Hét dolog magamról - Kreatív blogger




Nagyon szépen köszönöm  piky73-nek, Julcsi-nak  és Süni-nek, hogy rám gondoltak, és kíváncsiak rám. Örömmel olvastam róluk én is. Hét dolgot írni magamról nem könnyű dolog.  A felsorolás nem fontossági sorrendben készült, hanem ahogy eszembe jutottak a dolgok.
1-Az első négy helyet nálam a három lányom és a férjem foglalják el. Igazán az életem céljának azt tartom, hogy a gyerekeimnek egy nyugodt, biztos hátteret tudjak biztosítani, hogy majd később megállják a helyüket az Életben.
2-Nagyon szeretek kirándulni, utazni, legnagyobb kedvencem Görögország. Ha van lélekvándorlás, én biztosan egy görög szigeten éltem ezelőtt.
3-Mindig is foglalkoztattak a "megmagyarázhatatlan", "természetfeletti"-nek mondott történések, az emberi lélek, a tudat ereje.
4-Az előzővel ellentmondásosnak tűnik, de szeretem a dolgaimat pontosan megtervezni előre (ami persze végül sosem terv szerint sikerül).
5-Eredeti végzettségem matematika, fizika szakos tanár, amitől mára már eléggé eltávolodtam. Persze az sem hátrány hogy nem kell korrepetálásra költeni a pénzt :)
6-Nem előnyös tulajdonságom, de nagyon türelmetlen vagyok a mindennapokban. Nem tudok (és nem szeretek!) várni. Ellenben ha valami kézműves tevékenységről van szó, azzal el tudok babrálgatni sokáig. Régebben rajzolgattam, decoupage-oltam, most meg a gyöngyök jöttek-láttak-győztek :)
7-Utoljára maradt, hogy nehezen nyílok meg bárki előtt, ezért is volt nehéz összeszedni a fentieket. Viszont aztán már csak "nagyon" tudok szeretni is, meg nem-szeretni is.
Biztosan sok minden kimaradt a felsorolásból, de most ezek jutottak eszembe.
Köszönöm mégegyszer, hogy rám gondoltatok és díjaztatok. Akikre én lennék kíváncsi: Mudi Henrietta, Márticska, pjbijou és Bori. Ide tartozik még, hogy pont azokat jelöltem volna be még rajtuk kívül, akik engem díjaztak. Valahogy mindig összeér a kör!






5 megjegyzés:

  1. Szia Nooni!
    Nagyon megérdemelted ezt a díjat.Gyönyörűek a munkáid. Gyere el máskor is hozzám. Bea
    beahobbi.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia szia! Örülök, hogy többet is megtudhattam Rólad. Köszönöm, hogy megosztottad velünk! Mennyire nem véletlen, hogy Benned is találtam néhány hasonlóságot, azonos érdeklődési kört. :-))
    További szép napokat és alkotásokat!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!:) Örültem neked!

    VálaszTörlés
  4. Talán ez is a vonzás hatalma, hogy hasonló érdeklődésűek/beállítódásúak találkozunk össze blogjaink által :) Eredetileg én is matek szakos volnék, s nem azért, mert nem imádtam tanítani, de pályát változtattam, amit szintén nagyon élvezek.
    Köszi, hogy elárultál Magadról sok-sok mindent!
    Szia, Niki

    VálaszTörlés
  5. Szia! Köszi, hogy gondoltál rám! Már 2008. decemberben egy hasonló apropóból elárultam magamról pár dolgot, és mindig nagy érdeklődéssel olvasom a többiekét! Vagyunk itt a "végeken" is páran, akik nehezen tudnánk megoldani a személyes találkozást, és így legalább egy kicsit ismerősebbnek érezzük egymást!

    VálaszTörlés

„Játékaidat elvehetik, ruháidat, pénzedet is elvehetik mások. De nincsen olyan hatalma a földnek, amelyik elvehetné tőled azt, hogy a pillangónak tarka szárnya van, s hogy a rigófütty olyan az erdőn, mintha egy nagy kék virág nyílna ki benned. Nem veheti el senki tőled azt, hogy a tavaszi szellőnek édes nyírfaillata van, és selymes puha keze, mint a jó tündéreknek.”
-Wass Albert-

Related Posts with Thumbnails